NASTAVAK ZA PUMPU-L105MM
br. art. 879 66105
Prijavite se za prikaz cijena
Nije dostupno Transportno pakiranje 10
Trebate više informacija?
Kontaktirajte nas putem telefona ili e-maila?
PRODUŽETAK ZA VENTIL ZA GUME
Please login to Webshop to report a bug
Siguran od loma i bez tlaka za teretna vozila, transportere i autobuse
Primjena za unutarnje duple gume i pojedinačne kotače s pokrovima za kotače.
Bez tlaka daljinskim aktiviranjem.
• Bez gubitka tlaka, čak i kada bi produžetak ispao, suprotno očekivanjima
Fleksibilan i osiguran od loma višeslojnim načinom izrade.
• Primjenjiv bez držača za felge
Kod pojedinačnih kotača nije potrebna demontaža pokrova za kotače
• Jednostavna kontrola tlaka
• Ušteda vremena i radnog vremena
Bez oštećenja lomom, probojem od habanja i poroznosti, upotrebom produžetaka sigurnih na lom i bez tlaka.
• Smanjena potrošnja guma
• Smanjen rizik od udesa
• Smanjena potrošnja goriva
• Kraće vrijeme popravaka
Primjena kod Daimlera, kao dodatna prodaja.
Podcijenjeni problemi današnjice:
SIGURNOST:
• Kod vozila s pokrovom za kotače, radi provjere tlaka u gumama mora se skidati pokrov kotača. To vodi k tome da se kod takvih vozila tlak u gumama rijetko kontrolira.
• Kod vozila s duplim gumama, redovita provjera tlaka u gumama na unutarnjem duplom kotaču često se ne može provesti zbog plastičnih odlomljenih, labavih ili čak nedostajućih produžetaka za ventile. Povećani rizik od udesa i povećana potrošnja guma su česte posljedice.
TROŠKOVI:
• Jeste li znali da samo 0,5 bara gubitka tlaka u gumi kod 100.000 km vožnje dovodi do viška potrošnje goriva od 87,5 litara i trajnost gume pada za više od jedne trećine!
TRAJNOST:
• Odstupanjem od samo 0,6 bara od idealnog tlaka zraka, vijek trajanja gume snižava se za 45%. U tom slučaju vozilo mora skoro duplo češće u radionicu radi zamjene guma, nego što je to uopće potrebno. Ako zbog smanjenog tlaka zraka u gumama dođe do udesa, nastaju još duži vremenski ispadi korištenja vozila.
ZAKLJUČAK:
S novim produžecima za ventile, gore navedeni problemi nestaju! Oni su izuzetno stabilni, savitljivi, sigurni od loma i mogu se univerzalno primijeniti na skoro svim vozilima. Pojednostavljnom provjerom tlaka zraka troškovi se amortiziraju već nakon nekoliko kilometara.
Primjena za unutarnje duple gume i pojedinačne kotače s pokrovima za kotače.
Bez tlaka daljinskim aktiviranjem.
• Bez gubitka tlaka, čak i kada bi produžetak ispao, suprotno očekivanjima
Fleksibilan i osiguran od loma višeslojnim načinom izrade.
• Primjenjiv bez držača za felge
Kod pojedinačnih kotača nije potrebna demontaža pokrova za kotače
• Jednostavna kontrola tlaka
• Ušteda vremena i radnog vremena
Bez oštećenja lomom, probojem od habanja i poroznosti, upotrebom produžetaka sigurnih na lom i bez tlaka.
• Smanjena potrošnja guma
• Smanjen rizik od udesa
• Smanjena potrošnja goriva
• Kraće vrijeme popravaka
Primjena kod Daimlera, kao dodatna prodaja.
Podcijenjeni problemi današnjice:
SIGURNOST:
• Kod vozila s pokrovom za kotače, radi provjere tlaka u gumama mora se skidati pokrov kotača. To vodi k tome da se kod takvih vozila tlak u gumama rijetko kontrolira.
• Kod vozila s duplim gumama, redovita provjera tlaka u gumama na unutarnjem duplom kotaču često se ne može provesti zbog plastičnih odlomljenih, labavih ili čak nedostajućih produžetaka za ventile. Povećani rizik od udesa i povećana potrošnja guma su česte posljedice.
TROŠKOVI:
• Jeste li znali da samo 0,5 bara gubitka tlaka u gumi kod 100.000 km vožnje dovodi do viška potrošnje goriva od 87,5 litara i trajnost gume pada za više od jedne trećine!
TRAJNOST:
• Odstupanjem od samo 0,6 bara od idealnog tlaka zraka, vijek trajanja gume snižava se za 45%. U tom slučaju vozilo mora skoro duplo češće u radionicu radi zamjene guma, nego što je to uopće potrebno. Ako zbog smanjenog tlaka zraka u gumama dođe do udesa, nastaju još duži vremenski ispadi korištenja vozila.
ZAKLJUČAK:
S novim produžecima za ventile, gore navedeni problemi nestaju! Oni su izuzetno stabilni, savitljivi, sigurni od loma i mogu se univerzalno primijeniti na skoro svim vozilima. Pojednostavljnom provjerom tlaka zraka troškovi se amortiziraju već nakon nekoliko kilometara.